2009. október 25., vasárnap

Állati természetgyógyászat: várom a kis kedvenceket!

Az én kiskutyám, Snoopy, az egyik legcsodálatosabb kapcsolat az életemben. Vagány kiskamaszként él velem, érzékeny, tündéri, mindig szeretettel vár, és minden pillanatban érezteti velem, hogy én vagyok számára a legfontosabb a világon. Csakis a legjobbat adnám neki! Ezért őt is azokban a jó dolgokban részesítem, amelyeket saját magamnak adok. A természetes gyógymódok, erősítések, immunerősítés módjai számára is csodálatosak! Szinte dorombol, amikor biorezonanciás kezelést vagy Magnevit kezelést kap, és természetes, hogy kizárólag természetes szerekkel erősítem, táplálom, gyógyítom!

Várom azokat a gazdikat, akik hasonlóan éreznek kis kedvencük iránt! Várlak szeretettel négylábú, tollas, szőrös, apró vagy óriás barátoddal prevenciós, kondicionáló, természetgyógyászati tanácsadásra, kezelésrekre!
- Nelson SCIO biorezonancia
- Magnevit tűszúrás nélküli akupunktúra: kullancs-csípés esetén gyors és hatékony segítség!

- Ortomolekuláris szerek állatoknak: vese- húgyúti védelem (ivartalanított állatkáknál nagyon fontos!), mozgásszervi panaszok, vitamin- és ásványianyag-hiány, erősítés, roborálás, parazita-irtás, kullancs-csípés esetén kiegészítő természetes kezelések, szőr-bőr-fog problémák, erőnlét, lábadozás, máj-erősítés, méregtelenítés és még sok témakörben várom szeretettel a gazdikat és kedvenceket!

Tósa Tímea
Természetgyógyász
Nelson SCIO és Magnevit terapeuta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése